Koti
Covid-19-tietoa
Kuinka kauan voucheriani tai avointa lippuani voi käyttää?
Kuka vastaa COVID-19-tautiin liittyviin kysymyksiini?
Lentoyhtiö ilmoitti, että minun täytyy ottaa yhteyttä teihin saadakseni hyvityksen.
Miksi minun pitää ottaa yhteyttä lentoyhtiöön hyvityksen saamiseksi? (Halpalentoyhtiöiltä tehdyt varaukset)
Miksi voucherin arvo on pienempi kuin alkuperäisen lennon arvo?
Mikä on EU:n digitaalinen COVID-19-todistus/koronapassi, ja tarvitsenko sitä matkaani varten?
Miten hyvitysprosessi toimii?
Miten löydän tilaus- ja varausnumeroni?
Mitä minun pitäisi tarkistaa ennen yhteydenottoa?
Olen saanut teiltä voucher-koodin sähköpostilla. Mitä minun pitäisi nyt tehdä?
Pitääkö minun muuttaa varaukseni kaikkien matkustajien varausta vai voinko muuttaa vain yhden matkustajan varauksen?
Siirretäänkö muita tuotteita, kuten lisämatkatavaroita tai istumapaikkoja, kun muutan lippuni varausta?
Tarvitsenko COVID-19-PCR-testiä tai rokotustodistusta matkustaakseni?
Voinko peruuttaa varaukseni terveyshuolten vuoksi?
Voinko saada hyvityksen avoimesta lipustani/voucheristani?
For full functionality of this site it is necessary to enable JavaScript. Here are the
instructions how to enable JavaScript in your web browser
.