LogoType
Koti

Usein kysyttyä

Täältä löydät yleisimmät kysymykset vastauksineen. Etkö löydä etsimääsi? Ota meihin yhteys täyttämällä yhteydenottolomakkeemme.

Varaukset ja maksaminen

Alennuskuponkini ei toimi. Miksi?
Edellisen hakuni tulokset näkyvät edelleen. Miksen voi tehdä siihen muutoksia?
Kuinka monelle henkilölle voin tehdä varauksen?
Katso kaikki artikkelit

Muutokset ja peruutukset

Asetuksen (EY) N:o 261/2004 mukaiset korvausvaatimukset
Hotellivarauksen peruuttaminen?
Jos olette ilmoittaneet minulle, että voin saada hyvitystä, mitä minun on tehtävä?
Katso kaikki artikkelit

Lähtöselvitys

En voi tehdä lähtöselvitystä verkossa. Mitä teen?
Kuinka monta kertaa minun on tehtävä lähtöselvitys?
Miten teen lähtöselvityksen?
Katso kaikki artikkelit

Covid-19-tietoa

Kuinka kauan voucheriani tai avointa lippuani voi käyttää?
Kuka vastaa COVID-19-tautiin liittyviin kysymyksiini?
Lentoyhtiö ilmoitti, että minun täytyy ottaa yhteyttä teihin saadakseni hyvityksen.
Katso kaikki artikkelit

Palaute ja valitukset

En ole tyytyväinen hotellivaraukseeni tai vuokra-autooni, minne voin ilmoittaa asiasta/lähettää palautetta?
Kuinka minun on toimittava, jos haluan tehdä lentolippujen välittämistä koskevan reklamaation?
Minulla oli ongelmia lentomatkani suhteen, minne voin tehdä reklamaation?
Katso kaikki artikkelit

Tuotteet ja palvelut

En ole saanut hotelli- tai autovuokrausvoucheria. Mitä teen?
Jos matkani aikana tapahtuu jotain ja olen ottanut matkavakuutuksen, keneen otan yhteyden?
Keneen otan yhteyden hotellivarausta koskevissa asioissa?
Katso kaikki artikkelit

Liikenneongelmat

Mikäli lentoni on peruttu, saanko automaattisesti tilalle toiset lennot?
Saanko rahat takaisin, jos lentoni peruutetaan?
Katso kaikki artikkelit
Footer logotype